Huoltoyhtiöt: Ristinarkuntie 18
POAS huolto
Kiireelliset tapaukset arkisin klo 8.00-16.00 välisenä aikana:
Teo Virtanen / Asuntoasi koskevat asiat
puh: 010 341 6614
e-mail: teo.virtanen@poas.fi
Juha-Pekka Salo / Yleisiä tiloja ja piha-alueita koskevat asiat
puh: 010 341 6612
e-mail: juha-pekka.salo@poas.fi
Lännen Kiinteistöpalvelut Oy
Kiireelliset tapaukset päivystysaikana (arkisin ma-pe klo 16-08, arkipyhinä sekä viikonloppuisin):
Lännen Kiinteistöpalvelut Oy
Puh: 050 0620 124
Kiireelliset asiat
Ilmoita kiireellisistä asioista VÄLITTÖMÄSTI puhelimitse oman asuntokohteesi huoltoyhtiön ympärivuorokautiseen puhelinpäivystykseen. Tällaisia asioita ovat kaikki välitöntä reagointia vaativat tapaukset, kuten:
- vesivahingot ja -vuodot
- oven avaukset
- jääkaappi/pakastin ei toimi.
Alapuolelta löytyvällä hakutoiminnolla voit etsiä oman huoltoyhtiösi yhteystiedot syöttämällä osoitteesi. Huomioithan, että huoltoyhtiöiden päivystysnumerot saattavat olla maksullisia.
Hae huoltoyhtiön puhelinnumero osoitteellasi:
Kiireettömät asiat
Kiireettömät korjausta, siivousta tai huoltoa tarvitsevat asiat tulee ilmoittaa POASille vikailmoituksella. Vikailmoitus tehdään asukassivustolla. Näin voimme varmistua ilmoittajan henkilöllisyydestä ja saamme asukkaalta suostumuksen siihen, että vuokranantaja saa tulla asuntoon. Kerrothan vikailmoitusta tehdessäsi, voiko huoltomies käyttää yleisavainta asunnossa käymiseen. Ellei asunnossa saa käydä yleisavaimella, ilmoita, milloin olet paikalla. On hyvä myös ilmoittaa mahdollisista kotieläimistä tai muista asuntokäyntiin vaikuttavista seikoista.
Täytä vikailmoitus asukassivustolla
Tee vikailmoitus tarvittaessa välittömästi. Laiminlyönti saattaa johtaa korvausvastuuseen. Asukasoppaastamme löydät vastuunjakotaulukon, josta selviää eri toimenpiteiden kustannus- ja suorittamisvastuut. Mikäli et pääse kirjautumaan asukassivustolle jostain syystä, voit täyttää sähköisen vikailmoituslomakkeen.