Hyppää sisältöön

Huoltoyhtiöt: Piennarkatu 35

POAS huolto

Kiireelliset tapaukset arkisin klo 8.00-16.00 välisenä aikana:

Teo Virtanen / Asuntoasi koskevat asiat

puh: 010 341 6614
e-mail: teo.virtanen@poas.fi

Janne Salonen / Yleisiä tiloja ja piha-alueita koskevat asiat

puh: 010 341 6606
e-mail: janne.salonen@poas.fi

Juha-Pekka Salo / Yleisiä tiloja ja piha-alueita koskevat asiat

puh: 010 341 6612
e-mail: juha-pekka.salo@poas.fi

Lännen Kiinteistöpalvelut Oy

Kiireelliset tapaukset päivystysaikana (arkisin ma-pe klo 16-08, arkipyhinä sekä viikonloppuisin):

Lännen Kiinteistöpalvelut Oy

Puh: 050 0620 124

Kiireelliset asiat

Ilmoita kiireellisistä asioista viipymättä puhelimitse oman asuntokohteesi huoltoyhtiön ympärivuorokautiseen puhelinpäivystykseen. Tällaisia asioita ovat kaikki välitöntä reagointia vaativat tapaukset, kuten vesivahingot. Alapuolelta löytyvällä hakutoiminnolla voit etsiä oman huoltoyhtiösi yhteystiedot syöttämällä osoitteesi.

Huomioithan, että huoltoyhtiöiden päivystysnumerot saattavat olla maksullisia.

Hae huoltoyhtiön puhelinnumero osoitteellasi:

Kiireettömät asiat

Kiireettömät korjausta tai huoltoa tarvitsevat asiat tulee ilmoittaa POASille vikailmoituslomakkeen kautta. Pääset täyttämään lomakkeen alla olevasta linkistä.

Täytä vikailmoituslomake

Tee vikailmoitus tarvittaessa välittömästi. Laiminlyönti saattaa johtaa korvausvastuuseen. Kerrothan vikailmoitusta tehdessäsi, voiko huoltomies käyttää yleisavainta asunnossa käymiseen. Ellei asunnossa saa käydä yleisavaimella, ilmoita, milloin olet paikalla. On hyvä myös ilmoittaa mahdollisista kotieläimistä tai muista asuntokäyntiin vaikuttavista seikoista.

Asukasoppaastamme löydät vastuunjakotaulukon, josta selviää eri toimenpiteiden kustannus- ja suorittamisvastuut.