Hyppää sisältöön

Huoltoyhtiöt: Nuolialantie 48

Kartanon Kiinteistöpalvelut Oy

Arkisin klo 8.00-16.00: Kartanon Kiinteistöpalvelut Oy / Kaukajärviosuuskunta

Kiireelliset tapaukset arkisin klo 8.00-16.00 välisenä aikana
Puh: 010 424 2950

Päivystysaikana: Kartanon Kiinteistöpalvelut Oy

Kiireelliset tapaukset päivystysaikana (arkisin klo 16-08, arkipyhinä sekä viikonloppuisin)
Puh: 0500 234 234

Kiireelliset asiat

Ilmoita kiireellisistä asioista VÄLITTÖMÄSTI puhelimitse oman asuntokohteesi huoltoyhtiön ympärivuorokautiseen puhelinpäivystykseen. Tällaisia asioita ovat kaikki välitöntä reagointia vaativat tapaukset, kuten:

  • vesivahingot ja -vuodot
  • oven avaukset
  • jääkaappi/pakastin ei toimi.

Alapuolelta löytyvällä hakutoiminnolla voit etsiä oman huoltoyhtiösi yhteystiedot syöttämällä osoitteesi. Huomioithan, että huoltoyhtiöiden päivystysnumerot saattavat olla maksullisia.

Hae huoltoyhtiön puhelinnumero osoitteellasi:

Kiireettömät asiat

Kiireettömät korjausta, siivousta tai huoltoa tarvitsevat asiat tulee ilmoittaa POASille vikailmoituksella. Vikailmoitus tehdään asukassivustolla. Näin voimme varmistua ilmoittajan henkilöllisyydestä ja saamme asukkaalta suostumuksen siihen, että vuokranantaja saa tulla asuntoon. Kerrothan vikailmoitusta tehdessäsi, voiko huoltomies käyttää yleisavainta asunnossa käymiseen. Ellei asunnossa saa käydä yleisavaimella, ilmoita, milloin olet paikalla. On hyvä myös ilmoittaa mahdollisista kotieläimistä tai muista asuntokäyntiin vaikuttavista seikoista.

Täytä vikailmoitus asukassivustolla

Tee vikailmoitus tarvittaessa välittömästi. Laiminlyönti saattaa johtaa korvausvastuuseen. Asukasoppaastamme löydät vastuunjakotaulukon, josta selviää eri toimenpiteiden kustannus- ja suorittamisvastuut. Mikäli et pääse kirjautumaan asukassivustolle jostain syystä, voit täyttää sähköisen vikailmoituslomakkeen.