Hyppää sisältöön

Asunnonhakijalle: Usein kysytyt kysymykset

Saamme paljon yhteydenottoja koskien asuntojen saatavuutta ja asuntohakemuksen tilannetta. Kokosimme vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Miten asukasvalinnat tehdään?
Teemme kaikki asukasvalinnat asuntohakemusten perusteella, eli kaikkien hakijoiden tulee täyttää sähköinen asuntohakemus nettisivuillamme. Arvioimme kaikkien hakijoiden asunnontarpeen syyt ja tilanteen kiireellisyyden, joten kaikkein kiireellisimmässä asunnon tarpeessa olevat hakijat menevät etusijalle. Huomioimme myös hakijan tulotason ARA-asuntojen varallisuusrajojen mukaisesti. Asunnon saantiin vaikuttaa siis myös muiden samaa asuntoa hakevien hakijoiden tilanne.

Miten heti vapaita asuntoja haetaan?
Heti vapaita asuntoja haetaan samaan tapaan kuin muitakin asuntojamme, eli sähköisellä asuntohakemuksella. Hakemuksella on avoin lisätietokenttä, jossa voit kertoa, mikäli olet kiinnostunut juuri tietystä asunnosta. Huomioithan, että myös heti vapaat asunnot vuokrataan tarveharkintaa käyttäen ja kaikki hakijat huomioiden, eli niitä ei pääse katsomaan tai varaamaan etukäteen.

Mikä on sijoitukseni asuntojonossa?
POASilla ei ole asuntojonoja lainkaan, eli et saa jononumeroa tai pysty tarkistamaan sijoitustasi asuntojonossa. Kaikki asunnot jaetaan hakijoiden asunnontarpeen ja kiireellisyyden perusteella. Lue lisää kohdasta ”Miten asukasvalinnat tehdään” yllä.

Olen laittanut hakemuksen, mutta en ole saanut mitään vastausta?
Emme vastaa kaikille hakijoille henkilökohtaisesti, mutta olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä jos pystymme tarjoamaan asunnon. Saat hakemuksen lähettämisen jälkeen sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin, että hakemus on tallennettu järjestelmäämme.

Miten voin muokata hakemustani?
Saat asuntohakemuksen lähettämisen jälkeen sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin, jossa on linkki hakemuksen muokkaamiseen. Voit muokata hakemustasi myös tästä: hakemus.tampuuri.fi/poas/muokkaus/. Hakemus on voimassa kolme kuukautta, joten pidäthän hakemuksesi ajan tasalla, mikäli asunnon tarpeesi jatkuu vielä tuon ajan jälkeenkin. Hakemuksen muokkaaminen palauttaa asuntohakemuksesi uudelleen käsittelyymme, joten muokatusta hakemuksesta ei tarvitse ilmoittaa erikseen asiakaspalveluumme.

Mitä jos minulla ei ole liitteitä hakuvaiheessa?
Ei hätää, voit silti hakea asuntoa! Liitteet, kuten työsopimus tai todistus opiskelupaikasta, tarkistetaan viimeistään siinä vaiheessa, kun olemme tekemässä sinulle vuokrasopimusta. Ehdit siis toimittaa liitteet myöhemminkin, tai käydä lisäämässä ne hakemukseesi lähettämisen jälkeen hakemuksen muokkauslinkistä: hakemus.tampuuri.fi/poas/muokkaus/. Suosittelemme siis lämpimästi, että laitat asuntohakemuksen heti kun asunnon tarpeesi on tiedossa, vaikka sinulla ei olisikaan vielä tarvittavia liitteitä. Näin ehdimme tutustua tilanteeseesi jo etukäteen.

Löysin nettisivuiltanne kivan asunnon, miten pääsen katsomaan sitä?
Asuntojamme ei esitellä yleisesti. Pääset katsomaan asuntoa sen jälkeen, kun olet saanut asuntotarjouksen. Mikäli asuntoa ei pääse katsomaan edellisen asukkaan asumisen aikana, sinulla on myös mahdollisuus hyväksyä tarjottu asunto valokuvien perusteella. Tutustuthan asuntovalikoimaamme siis huolellisesti etukäteen ennen hakemista. Asuntojen pohjakuvat, vuokrat, kuvat ja tarkemmat kohdetiedot löytyvät asuntohaustamme.

Nopeuttaako ajanvaraus POASin toimistolle tai soittaminen asunnon saantia?
Soittaminen tai toimistolla vierailu ei vaikuta mahdollisuuksiisi saada asunto, sillä kaikki asunnot vuokrataan hakemuksen tietojen perusteella, ja otamme asukasvalinnoissa kaikkien asuntoa hakeneiden tilanteen huomioon. Etenkin kiireisinä aikoina saatat joutua jonottamaan puhelinpalveluumme. Mikäli haluat muuttaa tietojasi tai kertoa lisätietoja asunnon tarpeestasi, päivitä muutokset suoraan asuntohakemukseen muokkaamalla hakemustasi.

Miten voin parantaa mahdollisuuksiani saada asunto?
Asunnon saantimahdollisuuksiin vaikuttaa hakijatilanteen lisäksi myös tarjolla olevien asuntojen määrä. Mikäli olet hakenut vain tietyn tyyppistä tai kokoista asuntoa tietystä asuntokohteesta, saatat joutua odottamaan pitkäänkin, ennen kuin hakemustasi vastaava asunto vapautuu. Mikäli tarvitset asunnon nopeasti, suosittelemme, että haet laajasti eri tyyppisiä asuntoja eri alueilta. Jos etsit esimerkiksi Hervannasta asuntoa, jonka vuokra on enintään enintään 500 euroa kuukaudessa, älä rajaa hakua pelkästään yksiöihin. Monissa kohteissamme on myös pieniä kaksioita samassa hintaluokassa. Huomioithan myös, että osa asuntokohteistamme on vain opiskelijoille, joten pääsääntöisesti emme voi tarjota asuntoa työssäkäyvälle näistä kohteista. Löydät tiedon näistä asunnoista asuntohaustamme.

Mihin aikaan vuodesta on helpointa saada asunto?
Hakijoiden ja vapautuvien asuntojen määrä vaihtelee vuodenaikojen mukaan. Keväällä ja alkukesästä asuntoja vapautuu hakijatilanteeseen nähden enemmän kuin muina vuodenaikoina. Elo-syyskuussa hakijamäärät ovat korkeimmillaan, ja tällöin kaikki vapautuvat asunnot vuokrataan nopeasti. Mikäli pystyt ajoittamaan muuton myöhempään syksyyn (loka-marraskuulle) tai kevääseen, sinulla voi olla paremmat mahdollisuudet saada meiltä asunto.

Tutustuthan huolella myös hakuohjeisiimme, josta löydät lisätietoa hakemiseen ja asukasvalintoihin liittyen.

Kuumilla ilmoilla saamme paljon kyselyitä asunnon sisälämpötilasta. Ymmärrämme, että helteillä voi tuntua tukalalta, vaikka asuntoja ei kesäkuukausina lämmitetäkään. Huolehdimme talokohtaisen ilmanvaihdon toimivuudesta, mutta mekään emme pysty ihmeisiin. Rakennukset on rakennettu rakentamisen aikaan voimassa olleiden rakennusmääräysten mukaan, joten niissä ei ole jäähdytysjärjestelmiä. Näin ollen emme pysty viilentämään sisälle tulevaa ilmaa.

Siispä muistutamme, että asukas voi itsekin vaikuttaa kodin sisälämpötilaan monin tavoin. Tässä pari vinkkiä:

  • Sähkölaitteet tuottavat lämpöä ja kasvattavat näin lämpökuormaa asunnossa, joten vältä ylimääräisten sähkölaitteiden käyttöä. Esimerkiksi saunan lämmitys tai uunin käyttö nostaa herkästi sisälämpötilaa.
  • Älä päästä ylimääräistä lämpöä sisälle. Pidä ikkunat sekä verhot tai mahdolliset sälekaihtimet kiinni päiväsaikaan, jotta asuntoon ei tulisi auringon suoraa lämpösäteilyä.
  • Pidä tuloilmaventtiilit auki. Korvaavaa ilmaa virtaa huoneistoon ilmaventtiileistä, joita ei saa tukkia. Tuloilmaventtiilit sijaitsevat useimmiten asuntojen katonrajassa tai ikkunoiden yläosassa.
  • Tuuleta yöaikaan, kun ulkoilman lämpötila on laskenut alle sisälämpötilan, ja päivän aikana kuumenneet rakenteet viilenevät. Aamuvirkkujen kannattaa hyödyntää kaikkein tehokkain aika varhain aamulla, kun ilma on viileimmillään yön jälkeen. Suosittelemme ristivetoa. Jos tuuletat päivällä, kannattaa huomioida, että ulkoilman ollessa sisäilmaa lämpimämpää tuuletus saattaa kuumentaa asuntoa entisestään.
  • Erilaisilla tuulettimilla voi tehostaa ilmankiertoa asunnossa. Tuulettimesta saa parhaan hyödyn, kun se on oikein suunnattu ja sijoitettu tarpeeksi lähelle. Se kannattaakin laittaa paikkaan, jossa tulee oleskeltua eniten, kuten sängyn viereen. Jatkuvaan käyttöön tuuletin ei kuitenkaan sovi, eikä sitä saa jättää ilman valvontaa.


Nautitaan kesästä!

Kesäaika tuo muutamia poikkeuksia palveluaikoihimme. Katso alta poikkeusajat ja mihin voit olla yhteydessä asiakaspalvelun ollessa suljettuna.

Asiakaspalveluaikojen poikkeukset:

  • Pe 17.6.2022: suljettu henkilöstökoulutuksen vuoksi
  • Torstai 23.6.2022: palvelemme klo 9:00-13:00 
  • Pe 24.6.2022: suljettu (juhannus)
  • Pe 1.7.2022: palvelemme klo 9:00-17:00 (kuukauden ensimmäinen arkipäivä)


Kiireettömissä asioissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai lähettämällä viestin asukassivustolla. Huomioithan, että toimistolla vierailu onnistuu vain ajanvarauksella.

Kiireettömät huolto- ja korjauspyynnöt ilmoitetaan vikailmoituksella.

Kiireellisistä huolto- ja korjaustarpeista tulee aina ilmoittaa välittömästi puhelimitse päivystävälle huoltoyhtiölle, katso tästä huoltoyhtiöiden yhteystiedot.

POAS järjestää alkukesästä 2022 POP UP -kiertueen suurimmissa asuntokohteissamme. POP UP -kiertueella pystytämme asuntokohteen piha-alueelle palveluteltan, johon voit tulla juttelemaan asumiseen liittyvistä asioista ja noutamaan asukastuotteita. POP UP -palvelupisteellä voi hoitaa vuokranmaksuun, asumiseen ja vikailmoituksiin liittyviä asioita samaan tapaan kuin POASin asiakaspalvelussakin. Palveluteltalta ei voi noutaa avaimia. Piste on avoinna jokaisena kiertuepäivänä klo 15-18. Tarjoamme myös karkkia ja makkaraa, tervetuloa poikkeamaan!

POP UP -kiertueaikataulu

  • 3.5. tiistai klo 15-18: Vaahterakuja, Peltolammi
  • 10.5. tiistai klo 15-18: Ristinarkuntie 18, Ristinarkku
  • 17.5. tiistai klo 15-18: Nuolialantie 48, Härmälä
  • 2.6. torstai klo 15-18: Näyttelijänkatu, Hervanta
  • 7.6. tiistai klo 15-18: Ritakatu 13, Ruotula

Asukasetuna Särkänniemi-ranneke

POP UP -pisteillä jaetaan asukasetuna Särkänniemi-rannekkeita. Ranneke sisältää pääsyn huvilaitteisiin, Koiramäkeen, Akvaarioon ja Näsinneulan näkötorniin vapaavalintaisena aukiolopäivänä kesäkaudella 30.4.–24.9.2022. Rannekkeen käyttö edellyttää paikkavarausta huvipuistoon. Lataa tarkempi rannekeohje alla olevasta linkistä.

Avoimen päivän Särkänniemi-ranneke


Rannekkeiden jako

Varaamme jokaiselle pisteelle tietyn määrän rannekkeita jaettavaksi, joten voit noutaa rannekkeen miltä tahansa POP UP -pisteeltä riippumatta siitä, missä asuntokohteessa asut. Huomioithan, että rannekkeita on saatavilla rajattu määrä, ja ne jaetaan jonotusjärjestyksessä niin kauan kuin niitä riittää. Emme siis valitettavasti voi taata saatavuutta kaikille asukkaille. Rannekkeita jaetaan vain POP UP -kiertueen yhteydessä, niitä ei siis voi noutaa muualta tai muina ajankohtina. Ranneke on ylimääräinen asukasetu, jonka haluamme tarjota pisteillä vieraileville asukkaillemme.

Kuka voi saada rannekkeen?

Rannekkeita jaetaan POASin asuntokohteissa asuville, asukasjärjestelmästämme löytyville henkilöille, jotka asuvat POASin asunnossa rannekkeen jakohetkellä. Mikäli taloudessasi asuu lapsia tai muita asukkaita, jotka eivät ole allekirjoittaneet vuokrasopimusta, huomioithan, että myös heidän tietonsa tulee löytyä asukasjärjestelmästämme, jotta rannekkeen voi saada. Katso lisätietoa lapsen lisäämisestä asukkaaksi tästä. Voit siis hakea rannekkeen kaikille samassa asunnossa asuville, mikäli rannekkeita riittää. Yksi asukas voi noutaa rannekkeet kaikkien asunnossa asuvien puolesta. Rannekkeen noutajan tulee olla POASin asukas, eikä valtakirjan käyttö valitettavasti ole mahdollista, sillä henkilön asukastiedot tarkistetaan asukasjärjestelmästämme rannekkeen luovutuksen yhteydessä. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.

Kaverille kans?

Emme halua, että kukaan joutuu huvittelemaan yksin! Asukastoimikuntiemme yhteistyöelin on kokouksessaan päättänyt, että yksin asuvilla on mahdollisuus ottaa avec mukaan. Mikäli vuokrasopimuksessasi ei siis ole muita henkilöitä (koskee myös soluasunnossa asuvia, joilla on oma vuokrasopimus), voit saada enintään kaksi ranneketta, mikäli niitä riittää. Perheet ja samassa taloudessa asuvat pariskunnat eivät valitettavasti voi saada avec-rannekkeita. Rannekkeet eivät kuitenkaan ole henkilökohtaisia, eli ne voi käyttää kuka vaan!

Tervetuloa POP UP -pisteelle ja toivottavasti nautit asukaseduistamme!

Lisätietoja saat tarvittaessa POASin markkinointi- ja asukasyhteistyötiimiltä:
010 341 6628
markkinointi@poas.fi

POAS seuraa viranomaisten ohjeistusta ja tiedotusta koronavirusepidemiaa koskien, ja pyrimme omalta osaltamme ehkäisemään viruksen leviämistä sekä huolehtimaan niin asukkaidemme kuin henkilökunnankin terveydestä. Tästä johtuen palveluissamme on seuraavia muutoksia:

Asiakaspalvelu:

  • Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse normaalisti palveluaikojemme puitteissa, katso palveluajat ja yhteystiedot alla olevasta linkistä.
  • Toimisto palvelee vain välttämättömissä asioissa, kuten avainten noudoissa. Toimistossa asiointia varten tulee varata aika etukäteen. Avainten nouto voidaan järjestää myös lukkoliikkeestä tai lokerosta tilanteen mukaan.
  • Pysäköintipaikkojen lämmitystolppien avaimet voidaan tarvittaessa postittaa, joten niiden noutaminen ei vaadi toimistoasiointia. Mikäli tarvitset lämmitystolpan avainta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
  • Henkilökuntamme käyttää kasvomaskeja asiakastilanteissa. Suosittelemme myös asiakkaillemme suojaimen käyttöä toimistolla asioidessa.

Palveluajat ja yhteystiedot


Asioi sähköisesti:
Muistathan, että asumiseen liittyvät asiat voi hoitaa sähköisesti. Lue lisää täältä: poas.fi/sahkoinen-asiointi/

Kirjaudu sähköiseen asiointiin: asukassivusto.poas.fi

Huolto:

  • Kiireellisissä huoltoa tai korjausta vaativissa tapauksissa ota pikimmiten yhteyttä suoraan oman asuntokohteesi huoltoyhtiöön! Kiireelliset ja välttämättömät toimenpiteet suoritetaan normaaliin tapaan ensi tilassa! Mikäli tilanne edellyttää asuntokäyntiä, asukkaan kanssa pyritään sopimaan ajankohta, jolloin asukas ei ole paikalla. Huoltohenkilökunta käyttää kasvosuojainta asuntokäynneillä.
  • Kiireettömissä tapauksissa tee ilmoitus normaalisti sähköisellä vikailmoituslomakkeella. Ilmoitathan vikailmoitusta tehdessäsi “Tarkempi kuvaus” -kohdassa määrätystä karanteenista tai muista tekijöistä, jotka voivat vaikuttaa koronaviruksen ehkäisemiseen tai varautumistoimenpiteisiimme. Ei-kiireellisten toimenpiteiden kohdalla huolto on asukkaaseen yhteydessä, mikäli korjausta lykätään koronatilanteen vuoksi. Voit seurata vikailmoituksesi käsittelyä ja tilanteen etenemistä asukassivustolla.
  • Asunnot ennakkotarkastetaan toistaiseksi normaaliin tapaan ennen poismuuttoa. HUOM! Koronatilanteen vuoksi asunnossa ei saa olla ennakkotarkastusaikana, ilmoitathan tarkastajalle, mikäli et pysty olemaan poissa asunnoltasi tarkastuksen aikaan. Lue lisää asuntotarkastuksista ja muuttosiivouksesta.

Asuntokohteissa:

  • Asuntokohteissa tulee huomioida kulloinkin voimassa olevat kokoontumis- ja henkilömäärärajoitukset.
  • Ulkomailta saapuville henkilöille tarjotaan soluhuonetta vain niissä tapauksissa, jos asunnon muut huoneet ovat tyhjänä.
  • Yleiset lenkkisaunavuoroja ei järjestetä. Yksityisiä saunavuoroja sekä pyykkituvan koneita voi toistaiseksi varata normaalisti Kodinportaali-varausjärjestelmän kautta. Kiinnitäthän erityistä huomiota käsihygieniaan liikkuessasi yleisissä tiloissa.

Varautumissuunnitelmaamme päivitetään tarvittaessa tilanteen edetessä sekä viranomaisten antaman ohjeistuksen mukaisesti. Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa. Toivomme asiakkailtamme ymmärrystä ja muistutamme, että tässä tilanteessa on erityisen tärkeää noudattaa yleisiä viranomaisten antamia ohjeita. Pidetään huolta toisistamme ja pysytään terveenä!

Lisätietoa:

POASnet-verkon ylläpito tekee huoltotöitä torstaina 17.2. klo 18-20. Tästä johtuen internet-yhteys voi katkeilla tuona aikana seuraavissa asuntokohteissamme:

  • Nuolialalantie & Leirintäkatu
  • Perkiönkatu
  • Vihinkuja
  • Vaahterakuja 1-9
  • Vihilahdenkatu
  • Siirtolapuutarhakatu

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa!

Lue lisää Internet-yhteydestä ja mahdollisista huoltokatkoista POASnet-verkon sivuilta.

Kiinteistöhuollon kesätyöpaikat

Yli 16-vuotiaat hoi, tykkäisitkö tehdä töitä ulkona? Mikäli olet ahkera, reipas ja omatoiminen työskentely onnistuu, hae meille kesäduuniin!

Tarjoamme kesätöitä kiinteistöjemme ulkoalueiden huollossa kahdella eri ajanjaksolla kesällä 2022. Työhön kuuluu mm. nurmialueiden hoitoa, pensaiden leikkuuta, kasvien istutusta sekä piha-alueiden huoltoa. Nämä kesäduunit toteutuvat varmuudella myös koronavirustilanteesta huolimatta ja tarvittavat varotoimenpiteet huomioiden. Kiinteistömme sijaitsevat eri puolilla Tamperetta, joten oman auton tai mopon käyttömahdollisuus on plussaa.

Kesätyöjaksot ovat 23.5.–23.6. sekä 11.7.–5.8.2022. Palkkaamme yhteensä 12 työntekijää, kuusi kummallekin ajanjaksolle. Mainitse hakemuksessasi, kumpana ajanjaksona haluaisit työskennellä.

Täytä hakemuslomake alla olevasta linkistä. Ole nopea, sillä hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Haku päättyy 28.2.2022, ja valinnat tehdään maaliskuun ensimmäisen viikon aikana.

Kesäduunihaku

Pirkan Opiskelija-asunnot Oy – POAS on mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa. Sitoudumme tarjoamaan kesätyöntekijöillemme mukavan kesätyökokemuksen ja hyvän ponnahduslaudan työelämään.

Kesätyö asiakaspalvelussa

Myös asiakas- ja vuokraustiimiimme haetaan kesätyöntekijää. Etsimme kiinteistösihteeriä ajalle 1.4.-30.9.2022. Kiinteistösihteerin työtehtävässä käsittelet hakemuksia, teet asuntotarjouksia ja vuokrasopimuksia sekä palvelet asiakkaita toimistolla, puhelimessa ja sähköisesti. Sinulta onnistuu asiakaspalvelu myös englanniksi. Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen, monipuolisen kokemuksen työskentelystä asuntojen vuokrauksen parissa ja mukavat työkaverit. Säännöllinen työaika on arkisin klo 8-16, käytössämme on liukuva työaika. Tarjoamme myös lounasedun.

Haku toteutetaan yhteistyössä Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalveluiden kanssa. Lähetäthän hakemuksesi pian, kuitenkin viimeistään 15.2.2022. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana.

Hae kiinteistösihteeriksi

Vastaanota paperipostisi jatkossa Kivralla – pienennetään yhdessä ilmastokuormitusta

Olemme ottaneet käyttöön digitaalisen postilaatikkopalvelu Kivran, jolla voi lähettää ja vastaanottaa ilmastopositiivista digipostia. Kivrassa voi myös maksaa ja arkistoida laskuja sähköisesti. Jokainen palvelun kautta kulkeva posti on hyvä teko ympäristölle ja pienentää ilmastokuormitusta. Digipostin mahdollistaminen on yksi ympäristövastuullisista teoistamme.

Kun otat Kivran käyttöön, saat meiltä tulevan kirjepostin sähköisesti. Esimerkiksi maksumuistutukset ja vuosittain lähetettävät vuokrien koontilaskut postitetaan paperisena, joten voit saada ne jatkossa suoraan puhelimesi digitaaliseen postilaatikkoon.

Näin otat Kivran käyttöösi:

  1. Lataa ilmainen Kivra-sovellus puhelimeesi tai mene osoitteeseen kivra.fi
  2. Rekisteröidy verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella
  3. Valmista! Saat seuraavan kirjeen sähköisesti Kivraan

Jos olet jo rekisteröitynyt Kivraan, sinun ei tarvitse tehdä mitään vaan saat jo seuraavan paperikirjeemme automaattisesti Kivraasi.  Tutustu Kivraan tarkemmin tästä.

Kivran käyttöön liittyvissä kysymyksissä tulee olla yhteydessä suoraan Kivraan.

Kivran asiakaspalvelu:
tuki@kivra.fi
+358 753 258335 (arkisin klo 9-16)

Mikäli kysymyksesi koskee vuokranmaksua tai vuokralaskun summaa, ota yhteyttä POASin vuokravalvontaan.


Katso miltä maisema näyttää Suomen korkeimman tornitalon katolta katsottuna!

Merenpinnasta mitattuna Suomen korkein asuintalo on Hervannassa sijaitseva opiskelijakohteemme Tieteenkatu 18. Tornitalon korkeus merenpinnasta on huimat 202,8 metriä (Moro 2.9.2021). Nyt talon upeista maisemista pääsevät nauttimaan muutkin kuin asukkaat!

Tieteenkadun katolle asennettiin 4. sukupolven 360-verkkokamera. Näitä uuden sukupolven kameroita on Suomessa ainoastaan neljä kappaletta, joista uusin löytyy nyt Hervannasta!


Tältä maisema Tieteenkadun katolla näyttää:

Voit myös avata kameran uudessa välilehdessä tästä.

Verkkokamera tuottaa ajankohtaisesti päivittyvää 360° panoraamakuvaa verkkoon. Verkkokamerasta voi seurata kaupungin kehittymistä ja vuodenaikojen vaihtumista täysin uudesta näkökulmasta. Valokuvanäkymän lisäksi kamera tuottaa valokuvauskierrosten välissä myös 360° videopyörähdyksen. Verkkopalvelusta käyttäjät voivat muun muassa katsoa reaaliaikaista kuvaa tai kuva-arkistoa, jakaa kuvan sosiaalisen median kanaviin sekä paljon muuta.

Verkkokameran ja verkkopalvelun tuottaa itävaltalainen markkinajohtaja. Heidän edustajanaan Suomessa toimii ja kotimaan verkkokamerapalvelut tarjoaa Flycam Oy.


Lisätietoja:

Nelli Jokelainen
Markkinointi, POAS
010 341 6628
markkinointi@poas.fi

Olli Huttunen
asiakkuuspäällikkö, Flycam Oy
050 477 5919
olli@flycam.fi
www.flycam.fi